نسل جدید مولتی متر دیجیتال بلوتوثی و حافظه دار مدل B35T+

 

تا یک دهه گذشته ثبت و ذخیره داده ها بصورت آفلاین برای مولتیمتر ها وجود نداشت اما به مرور زمان و با افزایش تقاضا، مولتی متر های دیتالاگردار وارد بازار شدند. معروفترین مولتیمتر دیتالاگر دیجیتال در بازار ایران از برند TES & Prova میباشد که دیتای رکورد شده را از طریق کابل USB به لپ تاپ یا کامپیوتر منتقل میکند. اما با پیشرفت گوشی های هوشمند و افزایش کاربران سیستم عامل اندروید و iOS نیاز به PC ها کم شد و شرکت OWON با ارائه مولتی متری که از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل میگردد، تحولی در تکنولوژی دیتالاگر ها ایجاد کرد. در صورت عدم نیاز به حافظه این دستگاه، یک مولتی متر دستی دیجیتال با قابلیت اندازه گیری تمامی پارامترهای مهم از جمله ولتاژ، جریان، مقاومت، خازن ، دما و... میباشد. رکورد مولتی متر دیجیتال B35T+ دو نوع است :

دیتالاگر آنلاین:
در این حالت، مولتی متر از طریق بلوتوث به گوشی متصل است و داده ها بصورت آنلاین بروی نرم افزار گوشی قابل روئیت است. همچنین میتوان با تنظیم نمودن زمان نمونه برداری(interval time) داده ها را ذخیره نمود. این روش مناسب برای زمانی است که دسترسی به صفحه نمایش  مولتیمتر دشوار است و یا از مولتی متر فاصله دارید و درعین حال میخواهید داده ها را در آن زمان خاص ذخیره کنید.

دیتالاگر آفلاین:
در این روش با تنطیم نمودن زمان نمونه برداری(interval time) بطور مثال هر یک ثانیه و تعداد سمپل ها (ماکزیمم 10000 مورد) دستور شروع ثبت اتومات را به مولتی متر دیجیتالی B35T+ بدهید. با شروع این دستور ارتباط بلوتوثی بین مولتیمتر و گوشی قطع میگردد. این روش برای مواقعی که گوشی در دسترس نیست و میخواهید در مکان های مختلف دیتا را ذخیره کنید، مناسب است. سپس هر زمان که مقدور بود میتوانید داده ها را از روی حافظه مولتی متر دانلود کنید. 

ویژگی ها :
1- زمان ذخیره داده بصورت آفلاین نیازی به ارتباط با گوشی هوشمند نیست و میتوان بلوتوث را خاموش نمود. پس از پایان زمان لاگینگ، میتوان با روشن کردن بلوتوث از طریق نرم افزار داده های ثبت شده را مشاهده و آنالایز نمود.

  طریقه نصب مولتی متر به اندروید

2- زمان ثبت داده طولانی تر
مولتی متر پرتابل B35T+ میتواند ماکزیمم تا 7 روز ( 168 ساعت) داده ذخیره کند.
3- داده های دقیق و ذخیره سازی همزمان


 
 
نمایش همزمان چندین نتیجه از چند مولتی متر B35T+


4- قیمت مناسب
به دلیل استفاده از تکنولوژی Bluetooth و عدم نیاز به کابل ارتباطی و رقابت با محصولات جدید، این مولتی متر  قیمت معقولی دارد.
5- اشتراک گذاری
داده های حاصله را میتوان Share یا به اشتراک گذاشت. نتایج در فایل csv در حافظه گوشی ذخیره میشود و با انتخاب گزینه share میتوان از طریق بلوتوث، ایمیل، تلگرام و... برای شخص یا اشخاص دیگری ارسال کرد.
 
 

اشتراک گذاری دیتا مولتی متر owon


جهت بررسی اطلاعات فنی این دستگاه به لینک زیر مراجعه کنید :
https://saenco.com/power/lcr/b35t.html

دسته بندی محصولات

Open menu