لوپ تستر برای اندازه گیری مقدار مقاومت حلقه بسته طراحی شده است .امپدانس حلقه اتصال کوتاه Zs در دور ترین نقطه هر مدار و در بیشتر موارد با حذف موقت کلید اصلی مدار سنجیده می شود. امپدانس حلقه اتصال کوتاه با اتصال لوپ تستر به یک پریز (هادی های فاز و خنثی) و بعضی اوقات به سیم ارت آن به دست می آید که برابر با مجموع مقاومت های سیم پیچ ترانسفورماتور، هادی فاز، هادی حفاظتی، الکترود ارت اصلی و مقاومت ارت تجهیزات می باشد.با تنظیم کردن دستگاه تستر RCD در هر یک از رنج های PSC می توان جریان اتصال به زمین را اندازه گیری نمود. 

Prospective Short Circuit (PSC)  برای محاسبه بالاترین جریانی است که در مسیر حلقه خطا در هنگام وقوع یک نقص الکتریکی بر اساس قوانین مورد نیاز است.

جریان اتصال کوتاه آینده نگر (PSC) حداکثر جریانی است که می تواند بین هادی های خط و خنثی در یک منبع تغذیه تک فاز یا بین هادی های خط در یک منبع تغذیه سه فاز جریان یابد. آزمایش PSC جریانی را که در صورت بروز خطای اتصال کوتاه بین هادی های برق جریان می یابد، محاسبه می کند. یعنی Line و Neutral در نصب تک فاز یا Line to Line/ Line to Neutral در نصب سه فاز.

PSC توسط ولتاژ و مقاومت سیستم تغذیه تعیین می شود. این مقدار از هزاران آمپر برای یک راه‌اندازی برق اصلی خانگی معروف است، اما می‌تواند در دستگاه ولتاژ فوق‌العاده پایین جدا شده (SELV) به اندازه چند میلی‌آمپر یا به اندازه صدها انبوه آمپر در دستگاه  سیستم های قدرت صنعتی عظیم باشد.

تستر لوپ TES-1800

تستر لوپ و PSCتستر مدل TES-1800

LOOP تستر مدل TES-1800 ساخت کمپانی TES تایوان

Tes-1800, LOOP/PSC Tester

لوپ سنج TES-1800 یک دستگاه جهت سنجش LOOP /PSC می باشد. لوپ تستر مدل TES-1800 قابلیت اندازه گیری مقاومت حلقه اتصال کوتاه در سه رنج ۲۰/۲۰۰/۲۰۰۰ اهم را دارد. این PSC تستر با نمایش ۳ عدد چراغ ال ای دی برای صحت وضعیت اتصلات بین فاز و نول و فاز و ارت ...

ادامه مطلب...

دسته بندی محصولات

Open menu